Äntligen- nu ska vi se om även texten kommer

med eller bara rubriken….

Tiden går- snart har det gått ett år sedan jag startade bloggen här på WordPress. Och herre Lennart vad roligt det har varit! Så många härliga, intressanta och roliga människor jag mött här inne! Människor som man aldrig skulle kommit i kontakt med annars! Så det är verkligen roligt att DU kikar in här och roligast när DU lämnar en kommentar!

Det tråkiga har varit en del mejl…..och det intressanta är att det hotfulla och negativa mejlen aldrig har kommit då jag skrivit om något där jag trott att jag möjligtvis skulle få någon negativ reaktion. Nej, jag har fått mejl då jag visat ex. oxsvansen som jag gör god gryta på, om då är det några veganer som ALLTID skriver och det är inga roliga mejl.. Råkade också visa en bild på ett så vackert påskris med underbara färger- det blev ett jäkla liv i mejlkorgen..det skulle jag aldrig ha gjort… Eller ett antal väldigt aktiva feminiser som inte tål vissa inlägg.

MEN- detta är MIN blogg jag skriver och visar bilder om det JAG vill. Gillar man det inte behöver man inte titta in!

Den förra långa texten jag skrev berättade jag lite om hur det gått för Siv. Ni som hängt med ett tag vet att det är min kompis som varit arbetslös en längre tid. Hon har ju börjat plugga- vilket hon ska ha stående ovationer för- det är verkligen en bedrift! Att vara i hennes ålder och sätta sig på skolbänken med studielån och allt annat- det är verkligen beundransvärt! Dessutom tycker hon det är kul!

Ja, annars rullar livet på! Som ni märkt har det blivit mycket bilder och lite text- detta beror mycket på tid- det tar ju alltid en stund om man ska skriva ett inlägg. Det är lättare med bilder! Dom kan man bara smacka in med mobilen- texter skriver man inte gärna på mobilen…så det blir när man sitter vid en dator! Men jag ÄLSKAR ju att fota så jag hoppas ni fortsätter att hänga med i alla fall!

Nu dags för lunch!

Ha en fin torsdag!

22 thoughts on “Äntligen- nu ska vi se om även texten kommer

  1. Min förra kommentar försvann visst. Det blev väl för lååång 😉
    Kul hur som helst att du tuffar på. Bild och/eller text spelar ingen roll du behärskar båda (men det är kul att höra din röst oxå inte bara se). Bekymra dig inte över dumheter. Kram

  2. Tråkigt när folk blir hotfulla. Man har ju rätt att ha en annan åsikt, men just det där att man blir dumdryg och hotfull fattar jag inte hur man hade tänkt att vinna några sympatisörer på….

  3. Trist med tråkiga kommentarer från människor som troligtvis inte har något liv.
    Strunt i dem! Antar att du vet att du kan ha inställningen att behöva godkänna kommentarerna först…
    Ha en superfredag och fortsätt förgylla mina mornar vid kaffekoppen med dina fina bilder! Kram! 😊📷📚🍷

  4. Klart att DU ska fixa DIN blogg som DU vill! Och det är ju det vi andra ÄLSKAR!!!!
    Typiskt att det alltid ska finnas såna som ska tjafsa och gnälla och sprida elaka saker omkring sig. Som om dom letar efter nåt att vara oförskämda och hatiska emot. Har dom ingen liv!!!!!!
    Uppenbarligen har dom ingen Lennart i alla fall!
    Nä fortsätt du bara! Jag hänger med! Skulle sakna dig enormt om du försvann ur min värld. (Även om jag inte alltid hinner titta in samma dag….)

Leave a Reply

