Ofta när jag tar

En bild eller skriver ett inlägg som är viktigt- då kan jag få 2 kommentarer eller några få som gillar bilden.
En maträtt eller brunnslock ger massor av positva reaktioner. Konstigt!
Den här bilden tycker jag är bland mina bästa: tagit in genom ett skyltfönster- var tvungen att stå på knä för att få med kyrkan som syntes som en spegelbild i fönstret.
Men nu blir det spännande att se om mina brunnslock är mer populära än en bra bild!

20140810-180227-64947668.jpg

19 thoughts on “Ofta när jag tar

  1. Den här bilden är suverän, men du har en så mysig personlig touch rent generellt i alla dina bildrer. Inte konstigt man gillar!

  2. Nu finns det ju något väldigt handfast och jordnära över brunnslock. Ett brunnslock gör sig aldrig till om man säger så. Men bilden är fin, svår att få ihop, liksom. 🙂

  3. Du har alltid intressanta bilder. Jag brukar bara titta in o beundra dem utan att kommentera. Tycker massorcom att fotografera, men mina bilder e nog mera “turistbilder”. Fast ibland kan det bli ganska bra.

Leave a Reply

