ojojoj…

Ja, jösses vad jag krånglat med bloggen……Och jag tycks dessutom kommit åt någon knapp och gjort den stängd…..Tyckte väl att det var lite väl tyst i komentarsfältet!

MEN nu hoppas jag verkligen att jag fått bort den där spärren och att alla kan komma in igen! Hojta gärna till så jag vet att det ser ut som det brukar här inne!

( sorry, friends!!! I have been trying to change my themes in here at WP and doing that I also, by mistake, must have made my blogg for “members only”….I have no idea how or what I did! But i do hope that my site is visible for everyone now! Sorry, my dear friends! Please let me know that you are able to view this! )

20 thoughts on “ojojoj…

  1. Välkommen tillbaka!!!
    ja, jag undrade faktiskt och skickade en “förfrågan” till dig, men inget hände…
    Men, som sagt kul att ha dig tillbaka!
    Har saknat dina fina bilder!
    kram 🙂

    • HM…jag jag fattar inte vad som är fel här inne…..det var någon annan som hade skickat en förfrågan, men jag undrar vart??? Jag har inte fått någonting……Mycket märkligt..
      Men jag hoppas i alla fall att det fungerar någorlunda nu!
      🙂

  2. Ja det HAR varit väldigt lugnt i majlinboxen senaste veckan eller så. Undrade faktiskt lite….
    HAHAHAHAHA
    Gott att ha dig tillbaka!
    Kram! ❤

  3. Skönt att ha dig tillbaka! Har saknat dina fina bilder och roliga små texter!
    Låt nu bli att ändra något! Det är bra som det är!
    kram

Leave a Reply

