Vad tycker du? What do you think?

Hm…jag var ju inte så nöjd med förra utseende här inne. Detta tycker jag är bättre, hade det tidigare och det är lugnare att kika på. Önskar jag kunde sköta min sida bättre- ser ut som att det finns massor med finesser att lägga till…men det verkar aldrig bli tid till att sätta sig in i dessa.

Men jag kör väl på med detta temat ett tag till! Hoppas du tycker det är OK!

I didnt like my previous theme in here, so I changed it back to how it was Before! What do you Think? I see that there are so many different ways to handle your blog here at WP, but there are never time enough to learn how to do it!

So I guess I just keep doing it this way! HOPE YOU LIKE IT AND KEEP COMMING BACK FOR A VISIT!

38 thoughts on “Vad tycker du? What do you think?

  1. Anna, jo jag tycker nog att detta är lättare att se på. Man slipper klicka runt på samma sätt som i det förra utseendet.
    Så kör du på detta- det blir bra!
    ( fast egentligen spelar det inte så stor roll- det är roligt att komma till din blogg oavsett hur den ser ut! 🙂 )
    kram och trevlig onsdag

    • Jag hade ju detta tema tidigare och det verkar vara väldigt enkelt att följa detta gröna…ja, jag vet inte..önskar bara att jag hade mer tid att göra sidan fin och mer informativ..men man hinner ju aldrig..

  2. Jag håller med dig, Anna. Iofs inget fel på en ren vit blogg, men jag tycker den här passar dig och din blogg mycket bättre. OCH lite lättare att hitta olika saker.

    • Ninna- tack snälla du!
      Ja, det känns lite lugnare och enklare nu!
      tack för att du kikade in!
      ( jag äter cockos olja i varje smoothie nuförtiden!!! Fast jag undrar om det är den oljan eller medicinerna som gör att man lägger på sig! 😉 )
      Hoppas allt är bra med dig- trots trist väder!
      kram

      • Kakorna och godiset??? hehe nu var jag inte snäll. F’låt…
        Nej man kan faktiskt lägga på sig av mediciner. I synnerhet om man får cortison. Mejla mig och berätta lite vad det är frågan om så kanske kanske jag kan hjälpa dig.

        Jag åt Ibumetin innan tills magen blev konstig. Liksom konstigt kill i magen så fort den började bli tom, så det blev att jag åt mera och oftare…. suck… har inte kommit bort från den helt än… + 2-2,5 kg cirka…

      • *skrattar* Ja, jag vet! Min “diet” är inte den bästa! Men jag njuter!
        Fast vikten är ju som den är ( borde gå ner 15 kg…..)
        Återkommer med mejl i helgen!
        Ninna, hoppas allt är någorlunda med dig! Ha en bra helg! Här i huvudstaden skiner solen just nu! Det gäller att njuta!
        kram

      • HEHE! Njuta ÄR INTE FEL!!!!! Fast kanske lagom när det gäller kaloririka onyttigheter….
        Jag borde också gå ner 15 kg eller så. Eller åtminstone 10. Till råga på allt så har jag gått upp några kilo senaste tiden… GRRRRRRRR!
        Bra! Skriv! Även jag lite att prata med dig om.

  3. I will always come back because of love of photos and your ways, Anna, but I prefered the white background theme better. Easier on my eyes, I thought. Because you asked … ❤

  4. Nu hittade jag rätt, från min blogg får jag bara upp en vit sida hos dig men efter lite klickande kom jag rätt – och den här var ju jättetjusig! Måste nog ägna nästa regniga dag åt lite djupdykning i wordpress.

  5. I haven’t even tried to change my blog theme since I started over 4 years ago—too high tech for me! 😉 I like this one just fine, and no matter what format you choose I’ll happily keep visiting, Anna! Kram!

  6. Beautiful photos! I love the shore and the red building. Thanks for visiting my blog and landing me with a like! As for your theme, I didn’t see the last one and this one looks good. Makes the photos pop!

  7. I’m okay. I love your beautiful contents (photos, etc.). I’ll always return. Thanks for the beauty you bring.
    Cheers!
    P.S. And, thanks for your visit to my blog. It’s always appreciated.

Leave a Reply

