Efter gårdagens

lilla “experiment” är det intressant att konstatera att man nog är lite beroende av att kolla status överallt lite titt som tätt! På sociala medier alltså! JAG har i alla fall svårt att låta bli! Det är så roligt att läsa kommentarer och att det är någon som gillar ens bilder!

Så fortsätt med det! GOD FORTSÄTTNING!

( after my little “experiment” yesterday- I realized that its kind of hard NOT to check in every now and then on my social medias! I feel honored when you comment and it feels wonderful when someone likes my pics! So- keep on visiting! I do appreciate it! Happy Holidays! )

27 thoughts on “Efter gårdagens

  1. Jag tycker att vi själva tycker det är kul att följa våra vänner på social media, vilket är FB och bloggar för min del i första hand, inte SÅ mycket Instagram, Twitter m.m…. då ÄR det okay 🙂 Var och en gör som den vill. Din blogg slutar jag inte första hand följa! 🙂

  2. God fortsättning! Jag var bortrest i helgen och min surfmängd på mobilen tog slut. Jag bestämde mig för att kunna leva utan det resten av månaden. Oj, så många gånger jag har ryckt upp telefonen för att sakta lägga ner den i väskan igen.

Leave a Reply

