Terapi!

( therapy )

32 thoughts on “Terapi!

  1. En gång, för många, många år sedan ägnade jag mig åt sådan terapi… Nu är finmotoriken för dålig, men jag njuter av att se andras vackra alster, såsom ditt. Och det är verkligen avkopplande!

      • Jag har pusslat ibland, men har inte riktigt blicken för det! Däremot spelar jag lite piano några minuter nu och då, dels som fysioterapi, dels som ren och skär avkoppling – men bara till husbehov. (Sången kom att bli mitt instrument, men ligger nu vilande så jag inte orkar körövningar och uppsjungningar. Men saknar det…)
        Nu är det orden som är min musik i många olika skepnader 😉
        Sedan njuter jag mycket gärna av andras pusslande och pysslande även om min praktiska förmåga därvidlag lämnar mycket i övrigt att önska!

    • Vad tråkigt att inte se ordentligt. Jag börjar få svårt- men än så länge kör man glasögonen upp och ner i pannan! Ja, det är en underbar tavla som – om den någonsin blir färdig- inehåller 8 st fyrar ifrån Bretagne!

  2. Vet att många gillar att knåpa med sådant här – mina nerver skulle brista – eller låt säga, jag skulle inte ha tålamodet att plocka fram allt… jag HAR sytt korsstygn nån gång, och kanske det kunde vara terapi… hmmm 🙂

Leave a Reply

