Konstigt

men kul!

( strange but funny! )

23 thoughts on “Konstigt

  1. Nej, särskilt snyggt tycker inte jag det är – men kanske jag skulle haft en annan åsikt om jag bott i en av lägenheterna med balkong och, förmodar jag, en fin utsikt! (Men lägenhet på Djurgården och sjukpension är nog in “

    • jag tycker inte att det är någon fin utsikt där…jo kanske vissa av dessa nybyggda hus har fin utsikt, men de flesta stirrar nog rakt in i nästa hus några meter bort…..
      MEN svindyrt är det att bo där- och mest ungdomar verkar det som. Fattar verkligen inte hur folk har råd att bo så.

Leave a Reply

