Vilket ställe!

( what a place! )

14 thoughts on “Vilket ställe!

    • Ja, verkligen! Ja besökte ofta den Norska sjömanskyrkan i LA när jag bodde där. Dom gjorde också en massa bra saker och aktiviteter för skandinaver. Så all heder till dessa verksamheter!
      kram ( hoppas du mår ok! )

      • Tack, men tyvärr sitter infektionen som berget med hosta och feber 😦 Väntar fn på att hemsjukvården ska höra av sig eftersom jag inte blivit bättre. Men jag hoppas och tror på bättre tider. Någon gång måste det ju vända!
        Under tiden läser jag trevliga bloggar och försöker skriva en och annan artikel också!
        Kram

      • Har AC + takfläkt i sovrummet. Söderfönster och solen rakt in. Min snälla far ordnade med AC förra sommaren. Annars hade det varit outhärdligt!
        Tack för omtanken ❤

      • Perfekt med AC! Själv har jag införskaffat världens största fläkt som jag ställer i fönsteröppningen- så man i alla fall får lite cirkulation på värmen! ( fast idag var det mycket “kyligare”- men soligt och fint! )

    • Jodå, det har jag! När jag bodde i Los Angeles var jag flera gånger i den norska sjömanskyrkan! Dom har jätte mycket verksamhet där för skandinaver! och denna lilla kyrka var så himla mysig- ligger i värtan så alla de utländska sjömännen har nära dit!

Leave a Reply

