Anyone else

having problems with WP???

30 thoughts on “Anyone else

    • Antonia, det som hände var att jag plötsligt inte kunde logga in via stationär dator som jag alltid gör när jag är här inne. Det enda jag använder mobilen till är när jag postar inläggen- aldrig annars. Nu hängde sig datorn så fort jag loggat in och hela datorn crashade. Var tvungen att tvångs omstarta hela datorn….inte alls kul och man är ju livrädd att få in någon skit i datorn. Nu verkar det gå och jag hoppas jag slipper det där igen.

  1. Vågar väl inte säga det… men inte haft problem hittills.
    Jag bloggar så gott som alltid via stationär dator… inte via telefon eller iPad.
    Jag har också betalat för en Premium-version.

    • Vet inte om det är så att som krånglar till det lite för oss som inte har Premium så att vi tröttnar och skaffar oss det! Ganska smart i så fall!
      Men nu hoppas jag att jag slipper de där problemen för ett tag!

  2. Helsegt efter senaste appuppdateringen. Wp gör dåliga uppdateringar då och då. Hade problem i våras också, sen gjorde de några bra uppdateringar, men nu är de tillbaka på en dåligt. Jag kör free-varianten. Det har funkat bra utom nu senaste tiden.

      • Ja det har varit riktigt kasst senaste tiden, men idag hade jag en ny uppdatering att ladda ner. Hoppas de har ordnat det mesta av allt dåligt som kom med förra uppdateringen. Det ska ju vara kul och enkelt att hänga här på wp 🙂

      • Hmmmm. Vad konstigt att det bara kan försvinna. Finns det något hjälpforum med vanliga frågor man kan söka på? Det måste ju vara fler som råkat ut för detta. Jag får kolla imorgon på min dator på wp admin hur det ser ut. En blogg kan ju inte bara försvinna, fast med wps konstigheter vet man förstås aldrig. Vi måste helt enkelt hitta din blogg igen. Återkommer!

Leave a Reply

