Cant see the

other post? Can you?

( about me drying apples )

32 thoughts on “Cant see the

  1. Nope! Det finns ett inlägg, men med titeln okategoriserad, och istället för en bild är det en sån där liten blå fyrkant med ett frågetecken i som om det är inlagd en bild som sen tagits bort. Det hände mig samma sak innan i dag,
    Prova med att gå in på posten igen för att redigera, se till så din bild ligger där, tryck sedan på spara, och när det är gjort prova att publicera igen.
    Det gick på min, men då hade jag iofs bara kommit till förhandsgranska, när jag såg att bilden inte lagts in. Och WP är väl ofta ofta helt hopplös när det gäller det tekniska.

      • Nej, det har jag inte! Vill definitivt inte köpa nåt mer av WP. Har nu Costume Design och den där som gör att man inte har ordet wordpress i namnet. Den får jag väl behålla – tills vidare – men CD tänker jag avsluta när det nästa gång är dags att uppdatera den. Numera kan man ju välja lite olika färger ändå, utan att behöva betala för dem. Inte för att någon av dem är dyr, inte alls! Men jag tycker WP har blivit sämre istället för bättre av alla deras “förbättringar”.

Leave a Reply

