Ett snabbt inlägg-

nej- det verkar inte ha ordnat sig…eller så är det ovanligt tyst här inne ( eller så är jag på fel blogg…. ) ser inga kommentarer . Men det är ju klart…det är helg o lugnare… men det verkar oroväckande..Ska se om det går att lägga upp en bild-om den syns.
( just a quick post- I still think its something wrong in here- or this is the wrong blog…cant see any comments since yesterday morning- might be that its weekend and quiet… but very strange. Will se if I can post a picture later on.. )

22 thoughts on “Ett snabbt inlägg-

  1. Jag fick meddelande om det här inlägget via mejl, men det syntes inte i feeden på readern. Varken på iPaden eller datorn. Får du de här kommentarerna?

  2. Hej!
    Jag har fått info om dina inlägg på min mejl, men har av privata skäl inte orkat läsa de bloggar jag följer. Så jag får meddelanden från din blogg, och kommer att bli mer aktiv så snart jag orkar.
    //P-L

  3. Du syns! Jag kan erkänna att jag varit dålig på att läsa bloggar de två sista dagar … har liksom haft fullt upp och sen astrött. 😉 😀

Leave a Reply

