Perfekt!

Pefect!👌🏻👍🏻

9 thoughts on “Perfekt!

  1. Ojoj! Så länge sedan det måste ha varit sedan jag var inne på din blogg. Iofs har jag flyttat nu och var utan bredbandsinternet i nästan fem dygn…
    Men dina inlägg kommer inte upp i min läsare, har inte gjort det sedan din blogg strulade. O-följde den nu och började följa igen. Hoppas det hjälper.

    • Ninna- hoppas det löst sig! Jag har inte varit inne på bloggen via datorn på evigheter…hade till o med glömt mitt lösenord. Nu har jag problem med kommentarerna…verkar inte uppdatera sig…
      Hoppas du mår bra och trivs i din nya lya!

      • Det är undantag att jag lägger in nån post annat än från nån av datorerna. Avskyr göra det från paddan eller phonen. Kolla andras bloggar, gillar eller kommenterar, det gör jag ibland här, ibland där.

        Jag slutade följa dig, och sen började jag följa dig igen – då fick jag dina inlägg i readern igen! Bra va! 👍😃

      • Det ska det inte göra. Inte ens med gratis WP. De har andra saker för att locka till att man ska köpa PRO.
        Och nu står jag i valet och kvalet om jag ska fortsätta köpa domänplatsen, eller vad det nu heter. Det som gör att det heter ordibild.com utan ett “wordpress” synligt i adressen. Det är en försäkring som ingår också så ingen kan gå in och strula med min blogg. 26 dollar per år.
        Jag känner mig inte särskilt teknisk… det man redan kan är ju lätt…

Leave a Reply

