Ljuset i tunneln är

verkligen ett tåg som kommer rusande….Ja, jag har ju skrivit det tidigare och det är verkligen så just nu. MEN man är ju ändå obotlig optimist och hoppas att man hinner hoppa åt sidan när tåget susar förbi!

Jag har varit urdålig att svara på kommentarer, kika på alla era härliga bloggar-men jag har i alla fall försökt posta bilder så ofta jag orkat- så ni vet att jag i  lever! 🙂

Jag hoppas så småning om få mer tid och ork till att hänga här inne med er- jag har fått så många goa vänner som jag verkligen saknar när jag inte varit här- MEN jag kommer tillbaka!

Nu ska jag i alla fall kika igenom era bloggar och se vad NI har haft för er!

Skickar er en massa soliga hälsningar ifrån ett vårlikt Stockholm!

( I just wanted to let you know that I’m not dead- just been a Little bit too much here. But I try to post pics so you know that I’m OK! However- I WILL BE BACK ! Just takes a líttle time to get back on my feet! Hope you are fine whereever you might be in the World! I do miss beeing in here- so many great friends I’ve met- but I’ll see you soon! )

30 thoughts on “Ljuset i tunneln är

  1. Thanks for liking my Salmon Tartare with Quinoa recipe. I hope you find the time to try it. I have just visited your blog and notice that you like photography, dogs, food, spring, and iron street covers! Not a common thing; I will have to check them better …

  2. Kära snälla godaste vän ❤
    Man har inte alltid tid och ork att läsa och kommentera hos sina vänner.
    Jag känner igen det där, då man vill – men inte hinner eller orkar.
    Vi finns alltid här för dig ändå – bloggvänskap ska vara kravlös.
    Kram ❤

  3. Tack gode Lennart för att du lever! Jag undrade just var du hade tagit vägen. Det där med att ständigt ha tid för blogguppdatering på alla håll är knepigt. Så mycket annat som också ska göras. Du hinner det du hinner. Alltid roligt att se dig här i bloggvärlden oavsett hur långa tider som går mellan de tillfällena 😉

  4. Hey, chick… You take care of yourself out there!

    Real life comes first. You can always post again when you can.
    We will be here when you get yourself sorted!

    *hugs*

Leave a Reply

