Halloj!

Tänkte att jag för en gångs skull ska svara på meddelanden via min dator- gör det alltid på mobilen. Men det är ju tröttsamt att skriva på den där lilla skärmen. MEN nu visar det sig att det inte går att göra som det gick tidigare. Den där klockan uppe i högra hörnet hade ju en plupp på sig när det kommit ett nytt mess och man fick upp meddelanden i en lång rad. Nu händer absolut ingenting……när jag klicka på den oranga pluppen försvinner den men det händer ingenting…..Någon som vet vad detta kan bero på? ÄR det jag eller är det WP som krånglar för mig igen???

Ha en härlig tisdag! Här i huvudstaden skiner solen och våren verkar vara här!

( I thought that I would answer my comments on my computer instead of on my cellphone- but when I try to do it in here- up to the right- on the bell with a orange “plupp” on it- nothing happens…..Before all the comments appeard in a row and it was easy to answer and work with it. Now I cant find them- unless I’m doing it with my cell…. Anyone recognize this problem??? IS it me or WP again…
Have a great tuesday- spring is here and i will try to enjoy it later on today! )

24 thoughts on “Halloj!

  1. Säkerligen wp. Som vanligt med alla de där “detaljerna”… Gör likadant här på min Mac. Och jag vägrar tro att det är Safari som konstrar. Det finns en del sidor som inte uppdaterar sig automatiskt när man öppnar dem. Klart.se gjorde så tidigare. Man fick börja med att uppdatera sidan för att hamna på rätt dag…
    Så om du uppdaterar sidan funkar det så du kan se alla kommentarer mm.

  2. If you have read the comments, or even just used the app, the new notifications won’t appear on your PC but they should still appear there even without the orange dot.

    If you click the bell do you still see all your older notifications??

  3. Tyvärr kan jag inte hjälpa nu för jag svarar aldrig / använder sällan WP via mobil. Bara i undantagsfall via surfplatta – alla funktioner är så olika och jag vill ha stabilitet då jag bloggar 😀
    Kram!

  4. I see the comments in a row below the post on my PC and comment under each. If you don’t might want to contact WP support. about it.
    When I reply on my cell I get more misspellings.

  5. Wp är konstiga ibland. Mina notiser uppdaterar sig väldigt långsamt eller inte alls i appen på min gamla trötta ipad. De kan ligga en dag efter ibland. Irriterande. Men det hjälper ju inte dig. Fråga wp om ditt problem. Dels får de veta att deras användare har problem och dels kanske de faktiskt har något bra svar.

Leave a Reply

