Detta var väl

ett tjusigt lock!

( such a nice cover! )

9 thoughts on “Detta var väl

  1. Ja det var tjusigt. Jag har fortfarande inte hunnit måla något brunnslock, men jag har i allafall fått en ide i skallen, som jag vill pröva. Nu ska jag bara hitta tid att göra det också 🙂

      • Ja, jag vill verkligen hinna med att testa. Jag har gjort andra motiv och nu på våren när skivorna hänger i fönstren blir det jättefina solstrålar genom dem som sprider solkatter in på rummens väggar. Det var en effekt jag inte hade räknat med. Ett bonusspår helt enkelt, hihi!

Leave a Reply

